16 Temmuz 2013 Salı

BEBEK EMZİRME TAKIMI

Bir arkadaşım bebek bekliyor, Ağustos ayının ilk günlerinde doğacak inşallah. İlk bebek, ilk heyecan...
Bütün bebek bekleyenlere Allah kolaylıklar versin, sular seller gibi kolay doğumlar diliyorum.

Bir sohbetimiz sırasında, "Ben kadın kadına bile olsak emzirmeye utanırım." deyince, "Ben sana emzirme önlüğü yapayım."  demiştim. Vakit daralınca işe giriştim. 
Kumaş almaya gittiğimde, şansına pamuklu, yumuşacık, tiril tiril bir kumaş buldum. Ağustos sıcağında "serinletici" bir renk olsun istedim, minik minik yeşil çiçekli bu kumaşı aldım. E sadece bir önlükle kalamazdım, emzirme yastığı ve mama önlüğü de yapmaya karar verdim. 






















Kenarları yeşil renkli şeffaf kurdela ile süsledim.










Yastığı boncuk elyafla doldurdum ve kolayca yıkanabilsin diye fermuarlı yaptım.















Mama önlüğünü çift kat yaptım, arasına da su geçirmeyen elyaf yerleştirdim.










Önlüğün ön orta kısmındaki detay sayesinde anne, önlükle örtülü olduğu  halde bebeğini görebiliyor.


















Miniğimiz Aslan burcu olacak inşallah. O yüzden önlüğe ve yastığa birer minik aslan aplikesi yaptım.





Güle güle kullansın, bebeğini sağlıkla mutlulukla büyütsün inşallah. Yaptıklarımı beğenir mi sizce...


 NOWA dükkan'a bakmak isterseniz buyurun...

28 yorum:

  1. beğenmez mi Sevgili NOWACRAFT beğenmez mi! Hem kullanışlı,hem güzel,hem el emeği! Ellerinize sağlık! Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah, o da beğenir ve severek kullanır.
      Bu güzel sözler çok iyi geldi, çok çok teşekkürler.

      Sil
  2. :D Çok keyifli görünüyor küçük aslanın yemek seramoni takımı.
    Her ne kadar "aslan yatağından belli olur derlerse de sizinkisi yastığıyla önlüğünden belli olacak valla!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy, sizi tekrar sahada görmek ne mutluluk ! İşler toparlandı umarım ve herşey berkemaldir.

      "Seremoni takımı" lafını çok sevdim, bebeklerin beslenmesi hemen her zaman bir seremoni durumudur gerçekten :D

      Vallahi kendini belli etsin de, ister yatağı ister yastığı ile olsun :)

      Çok teşekkürler, sevgi ve selamlarımla

      Sil
  3. Bebekler şansları,kısmetleri ile gelirmiş.Gelecek bebek çok şanslı sizin gibi hamarat bir teyzesi var.Hepsi çok güzel olmuş ellerinize,emeğinize sağlık.Sağlıklı günlerde kullanılsın.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah, dediğiniz gibi kısmeti, şansı bol olsun.
      Bütün güzel dilek ve sözleriniz için çok teşekkürler.

      Sil
  4. ellerinize sağlık ben de dün kalıp çıkardım iki anne için emzieme yastığı hazırlayacağım çok kullanışlı gerçekten .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretiniz için çok teşekkürler, size de kolay gelsin :)

      Sil
  5. Çok çok güzel emeklerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook sağ olun, iyi kigeldiniz ve iyi ki yazdınız :)

      Sil
  6. Çok hoş bir kumaş seçmişsiniz.çok cici valla.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kumaşı gerçekten çok hoş, dokunmaktan zevk alıyor insan. Çok teşekkürler.

      Sil
  7. çok çok güzel olmuş ellerinize sağlık,benim içinde süper bir fikir oldu,teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel, çok sevindim :)) Blogların veya internetin en güzel tarafı bu bence - bilgi ve fikir alışverişi.

      Çok teşekkürler.

      Sil
  8. çok şirin olmuş ellerinize sağlık beğenmek ne kelime bayılacaktır

    YanıtlaSil
  9. Siz yaparsınızda beğenilmezmi hiç Nowa hanım ben çok beğendim elinize sağlık.Bebek sahibi biri için çok kullanışlı parçalar olmuş :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy, bu iltifata bayıldım :) Çok teşekkürler Nur'cuğum.

      Umarım , dediğin gibi kullanışlı olur ve bir nebze de olsa kolaylık sağlarlar.

      Sevgilerimle

      Sil
  10. ne kadar cici olmuş hem kullanışlı.gerçekten harika ellerine sağlık.güle güle kullanılsın inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine çok sevindim, katkın için de çok teşekkürler.

      Sil
    2. Hepsi ayrı güzel ayrı bir emek ama o minik aslan var ya küçücük bir detay ellerinize sağlık çok güzel :)

      Sil
    3. O minik detay, eşyaları "özel" hale getiriyor ve diğerlerinden bir adım öne çıkartıyor, değil mi.

      Ziyaretiniz ve bu güzel yorumunuz için çok teşekkürler.

      Sil
  11. özellikle sezaryenle doğum yapan anneler için, dikişler kapanana kadar bebeği emzirmede en büyük yardımcı bu yastıklar, ellerinize sağlık harikalar, çok da güzel bir set olmuş, fikir verdiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru, ayrıca yaz sıcağında ( kendimden biliyorum ) bebeği kolunda tutarken anne de bebek de çok terliyor ve bunalıyor. Benim zamanımda böyle yastıklar yoktu, normal yastıklar üstünde emzirmeye çalışıyordum ama bunlar gerçekten çok daha rahat.

      Fikir verdiğime ise çok sevindim :) Katkınız için teşekkürler.

      Sil
  12. Kullanışlı bir hediye, aklımda hatta kayıtda olsun ben de dikeyim.Yastığın ölçüleri nedir?..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ölçüleri
      http://nowadukkan.blogspot.com/2013/07/bebek-emzirme-takimi.html
      adresinde bulabilirsiniz.

      Sevgilerimle

      Sil
  13. çok hoş olmuş, bende yeni anneyim, emzirme yastığı o kadar kullanışlı ki hesiyenize bunu eklemekle harika bir iş çıkarmışsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş gekdiniz,
      Keşke benim zamanımda da bu yastıklar bilinseydi :) Siz de güle güle büyütün bebeğinizi ve güzel sözleriniz için teşekkürler.

      Sil

İçinizden nasıl geliyorsa.