23 Eylül 2012 Pazar

ESKİ KAZAK ve ÖRGÜLERİ DEĞERLENDİRME 2

Eski kazaklarımız süveterlerimiz vardır, dolaplarda hurçlarda durur. Göz nuruyla örülmüştür veya bir sürü para verip alınmıştır. Giymeyiz, ne atabiliriz ne verebiliriz.  Evler kaloriferli, iş yerleri kaloriferli, eski kışlar da olmuyor mu ne. Peki ne yapalım bu eski kazakları, süveterleri, örgüleri. Araştırırken bulduğum birkaç öneriyi paylaşmak istedim.












 Daha onlarca fikir ve örnek için aşağıdaki linklere de bakabilirsiniz :
ESKİ KAZAK VE ÖRGÜLERİ DEĞERLENDİRME 1
ESKİ KAZAK VE ÖRGÜLERİ DEĞERLENDİRME3
ESKİ KAZAKLARDAN BERE YAPIYORUZ

İnternetten alıntıdır.

13 yorum:

  1. UZAKTAN BAKMASI GÜZEL AMA UYGULAMAYA GELİNCE BEN ŞAHSIM ADIMA TEMBELLİK YAPIYORUM

    YanıtlaSil
  2. hepsi birbirinden güzel kırlentler daha çok hoşuma gitti eski kazaklarım vardı yapsam mı acaba ( :

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dolapta yer kaplayacağına işe yarasınlar, yapın bence :)

      Sil
  3. Eldiven ve minderler çok güzel olmuş :) Kışlıklar bir çıksın bakalım bize iş çıkarmı :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir paylaşım olmuş canım, insan kazakları eskisin istiyor değil mi bunları görünce :D

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. Ben de çok sevdim, derli toplu dursunlar, belki lazım olur, değil mi :)

      Sil
  6. hahahaaaa ben en cok cantalari begendim, sahane gorunuyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çantalar gerçekten de güzel :) Biraz da bakan göze göre, meraklarımıza göre değişiyor .

      Sil
  7. çok güzel bir paylaşım oldu bu ben de kendiminkilere kıyamadığımdan eşimin kazaklarının sadece kollarını kesip birleştirerek kızlarıma sıcacık kışlık pantolonlar dikmiştim ama bu paylaştığın fikirler harika şimdi o kıyamadığım kendi kazaklarımı değerlendirme zamanı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel, çok sevindim :)
      Yazının en altındaki diğer linklere de baktın mı, daha çoook örnek var.

      Sil

İçinizden nasıl geliyorsa.