29 Ağustos 2012 Çarşamba

BİRAZ NOSTALJİ

Eski resim kutusunu düzenliyordum. Baktım, her dönemin giyim, saç, ayakkabı modası çok farklı. Fotoğraf çekimleri, mekanları ile çok ilginç geldiler bana, sizinle de paylaşmak istedim. 
Hadi gelin zamanda yolculuk yapalım, 80 yıl geriye gidelim. 1930 - 1935 yılları arası, şimdiki Bulgaristan ile Romanya sınırında, Tuna nehri kıyısında, Osmanlı zamanında Tuna Vilayeti başkenti olan Rusçuk      ( Ruse ) şehrine gidiyoruz.


En büyük halam ( ayakta, yelekli ) arkadaşlarıyla.
 

Yine en büyük halam ( soldan ikinci ) arkadaşlarıyla.
 

Arkadakiler soldan itibaren, babaannem, büyük yengem ve babaannemin kız kardeşi. Öndekiler halalarım. Nesiller arası giyim farkları nekadar ilgi çekici.


Beş kardeş bir arada ; İkiz kardeş olan babam ve amcam ile halalarım.

7 yorum:

  1. bu fotoğrafların kaybolmamış olması, elinde olması çok güzel.

    YanıtlaSil
  2. Ne hikayeler saklıdır o reimlerin içinde, birileri anlatsa ben dinlesem, bayılırım :)

    YanıtlaSil
  3. fotoğrafların hepsi birbirinden güzel.... eskişehir'e selamlar...

    YanıtlaSil
  4. ne kadar değerli fotoğraflar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskiden sadece akrabalarımın resimleri olarak bakıyordum. Şimdi o resimlerde çok daha başka şeyler de görebiliyorum.
      Ziyaretiniz için çok teşekkürler.

      Sil

İçinizden nasıl geliyorsa.